تاریخ : يکشنبه 22 مهر 1397
کد 145

انتخاب اعضای هیات علمی دانشکده علوم‌پایه دانشگاه مراغه جزء ۷۰ محقق سرآمد کشور

دکتر باقر افتخاری سیس، عضو هيات علمي گروه شیمی دانشکده علوم پایه دانشگاه مراغه، براي سومين بار و دکتر قدرت محمودی، عضو هیات علمی گروه شیمی دانشکده علوم پایه جزو 70 محقق سرآمد كشوری انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه، فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد ۷۰ نفر از محققان کشور را در سال ۱۳۹۷ به عنوان سرآمد علمی انتخاب نمود.
بر این اساس  دکتر باقر افتخاری سیس، عضو محترم هیات علمی گروه شیمی دانشگاه مراغه و دکتر قدرت محمودی، عضو هیات علمی گروه شیمی دانشکده علوم پایه با شایستگی جزء ۷۰ نفر محقق سرآمد کشور در سال ۱۳۹۷ از سوی این معاونت انتخاب شدند.
دکتر افتحاری در حالی برای سومین بار به عنوان دانشمند سرآمد کشوری انتخاب شد که پیش از این در سال های ۹۴ و ۹۵ نیز به این موفقیت دست یافته بود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سال ۹۴، برنامه ای با عنوان "حمایت ویژه از محققان سرآمد علمی کشور" با هدف افزایش کیفیت علمی کشور، افزایش تعاملات بین‌المللی با محققان معتبر جهان، استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات مراکز معتبر علمی جهان و کمک به توسعه کیفی علم و فناوری کشور به اجرا گذاشته است و همه ساله از بین محققان برتر کشوری، شماری را بر اساس فعالیت ­های شاخص علمی انتخاب می نماید. 

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 22 مهر 1397
  • ساعت 09
  • توسط دانشکده علوم پایه رضا شکری جهندیزی